Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kocaeli sahillerinde alarm veren tablo! 1 haftada 33 kişi ölümden döndü

Kocaeli’de deniz sezonunun başlamasının ardından cankurtaran ekipleri ilk haftada 33 kişiyi boğulmaktan kurtardı. En fazla müdahale Bayramoğlu Sahili’nde gerçekleşti.

Kocaeli’de deniz sezonunun başlamasının ardından cankurtaran ekipleri ilk haftada 33

KOSKEM ekipleri, sezonun ilk haftasında Kocaeli sahillerinde adeta zamanla yarıştı. 13-21 Haziran tarihleri arasında görev yapan ekipler, boğulma tehlikesi geçiren 33 kişiyi kurtararak olası faciaların önüne geçti.

EN ÇOK VAKA BAYRAMOĞLU’NDA

Kurtarma operasyonlarının büyük bölümü Bayramoğlu Sahili’nde yaşandı. Ekipler Bayramoğlu’nda 20, Darıca’da 4, Cebeci, Seyrek ve Bağırganlı sahillerinde ise 3’er kişiyi kurtardı.

13 PLAJDA GÖREV YAPIYORLAR

KOSKEM ekipleri Karadeniz ve Marmara kıyılarındaki 13 plajda haftanın 7 günü hizmet veriyor. Cankurtaranlar, yaz sezonu boyunca vatandaşların güvenliği için görev yapmayı sürdürecek.

UYARILARA DİKKAT ÇEKİLDİ

Yetkililer, vatandaşların yalnızca cankurtaran bulunan bölgelerde denize girmesi gerektiğini vurgulayarak uyarı bayraklarına mutlaka uyulmasını istedi. Riskli bölgelerde denize girilmemesi çağrısında bulunan ekipler, sezonun ilk haftasındaki rakamların dikkat çekici olduğunu belirtti.