Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı TOKİ tarafından başlatılan 20 bin sosyal konutluk kurasız satış kampanyasında Kocaeli dikkat çeken illerden biri oldu. 15 Haziran’da başlayan başvuruların ardından satışa sunulan 423 konutun 228’i kısa sürede satıldı.
EN FAZLA TALEP İZMİT’TEN GELDİ
Kampanyada en yüksek talep İzmit’te yaşandı. İzmit’te 108 konutun satışı tamamlanırken, Gebze’de 69, Derince’de ise 51 daire yeni sahipleriyle buluştu.
195 KONUT İÇİN YARIŞ SÜRÜYOR
Kurasız açık satış modelinde “ilk gelen alır” sistemi uygulanırken, Kocaeli genelinde satışta kalan konut sayısı 195’e düştü. Yetkililer, kalan dairelerin de kısa sürede tükenebileceğini belirtiyor.
KURA YOK, DOĞRUDAN SATIŞ VAR
Vatandaşlar, Halkbank ve Ziraat Bankası şubeleri ile e-Devlet üzerinden güncel konut listelerine ulaşarak başvurularını gerçekleştirebiliyor. Kalan konutların da satılmasıyla birlikte Kocaeli için açık satış süreci sona erecek.
