Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yaz akşamlarına renk katacak “Gece Sineması” etkinliğini yeniden başlatıyor. Doğanın içinde sinema keyfi sunacak etkinliklerin ilk gösterimi, 26 Haziran Cuma günü Ormanya’da gerçekleştirilecek.
Yıldızların altında yapılacak açık hava sineması etkinliğinde izleyiciler hem doğayla iç içe vakit geçirecek hem de aileleriyle birlikte keyifli bir akşam yaşayacak.
İLK FİLMİ VATANDAŞLAR SEÇTİ
Ormanya Gece Sineması’nın açılış filmi sosyal medya üzerinden yapılan anketle belirlendi. Çocukların ve sinemaseverlerin yoğun ilgi gösterdiği oylamada en fazla oyu alan “Buz Devri”, sezonun ilk gösterim filmi oldu.
Kuşaklar boyunca ilgiyle izlenen animasyon filmi, karne heyecanı yaşayan çocuklar için de özel bir sürpriz olacak.
FİLMDEN ÖNCE SÜRPRİZ ETKİNLİKLER VAR
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ekipleri etkinlik alanındaki hazırlıklarını sürdürürken, ziyaretçiler için çeşitli etkinlikler de planlandı.
Film gösterimi öncesinde animatör gösterileri gerçekleştirilecek. Katılımcılara patlamış mısır, çay ve su ikramı yapılacak. Böylece sinemaseverler yalnızca film izlemekle kalmayacak, eğlence dolu bir akşam geçirme fırsatı da bulacak.
YAZ BOYUNCA DEVAM EDECEK
Ormanya’da gerçekleştirilecek Gece Sineması etkinlikleri sadece bir gösterimle sınırlı kalmayacak. Yaz sezonu boyunca her ay farklı bir film izleyiciyle buluşacak.
Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, kültür ve sanat etkinliklerini doğayla buluşturan organizasyonla vatandaşlara farklı bir yaz deneyimi sunmayı hedefliyor.
Ormanya’nın doğal atmosferinde düzenlenecek sinema gecelerinin tarihleri ve film programları, ilerleyen günlerde belediye ve Ormanya’nın sosyal medya hesapları üzerinden duyurulacak.
