İYİ Parti Kocaeli Teşkilatı, Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun çağrısıyla Ankara Tandoğan Meydanı’nda düzenlenen “Bayrak Açıyorum” mitinginde yerini aldı.
KOCAELİ’DEN YOĞUN KATILIM
İYİ Parti Kocaeli İl Başkanı Kamil Şirin öncülüğünde Ankara’ya giden teşkilatta il ve ilçe yöneticileri, gençlik teşkilatı üyeleri ile çok sayıda partili yer aldı. Kocaeli teşkilatının mitinge yaklaşık 1000 kişiyle katıldığı belirtildi.
MİLLİ BİRLİK MESAJI VERİLDİ
Mitingde milli birlik ve beraberlik ile Türk bayrağı etrafında kenetlenme mesajları öne çıktı. Katılımcılar, ellerindeki Türk bayraklarıyla Genel Başkan Müsavat Dervişoğlu’nun çağrısına destek verdi.
“TÜRK BAYRAĞI ORTAK DEĞERİMİZDİR”
İYİ Parti Kocaeli İl Başkanı Kamil Şirin, Kocaeli teşkilatının milli birlik ve beraberliğe sahip çıkma kararlılığıyla Tandoğan Meydanı’nda bulunduğunu belirterek, “Türk bayrağı bu milletin ortak değeridir. Cumhuriyetimiz ise hepimizin ortak çatısıdır. Bu bilinçle bugün Tandoğan’da aynı iradeyi ortaya koyduk.” ifadelerini kullandı.
