Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, ilçede devam eden projelerle ilgili yaptığı açıklamada sahil yatırımlarına bir yenisinin daha ekleneceğini duyurdu. Kandıra sahillerinin ilçe merkeziyle daha fazla bütünleşmesi gerektiğini vurgulayan Ölmez, Seyrek Palamar’da hayata geçirilen mesire alanının ardından Sarısu’da da yeni bir tesis yapılacağını söyledi.
SEYREK’TE ÇALIŞMALAR SÜRÜYOR
Karadeniz kıyısında sosyal yaşam alanlarının artırılması gerektiğini ifade eden Ölmez, Seyrek Palamar’da Büyükşehir Belediyesi ile birlikte önemli bir proje gerçekleştirdiklerini belirtti.
Ölmez, “Önce Seyrek’e girdik. Büyükşehirimizle el ele vererek burayı mükemmel bir dinlenme tesisi haline getirdik. Arka tarafında da mangal severler için bir alan oluşturuyoruz. Temmuz ayı içerisinde bunu da tamamlayacağız” dedi.
SIRADA SARISU VAR
Seyrek Palamar’daki çalışmaların ardından yeni adresin Sarısu olacağını açıklayan Başkan Ölmez, bölgede denize sıfır yeni bir sosyal tesis kazandıracaklarını söyledi.
KANDIRA SAHİLLERİNE YENİ YATIRIM
Ölmez, Kandıra’nın Türkiye’nin en güzel mavi bayraklı plajlarına sahip olduğunu belirterek, sahillerdeki sosyal donatı alanlarının artırılmasıyla bölgenin turizm potansiyelinin daha da güçleneceğini ifade etti.
