Kartepe Çepni Mahallesi Muhtarı Hüseyin Türker, son dönemde artan elektrik kesintileri nedeniyle vatandaşların büyük mağduriyet yaşadığını söyledi. 2004 yılından bu yana muhtarlık yaptığını belirten Türker, bu kadar yoğun şikâyetin geldiği başka bir kurumla karşılaşmadığını ifade etti.
“VATANDAŞ HİZMET ALAMIYOR”
Türker, elektrik faturası geciken vatandaşların elektriğinin kısa sürede kesildiğini ancak yeniden açtırma sürecinde birçok engelle karşılaştığını belirtti. Hisseli taşınmazlarda tüm hissedarlardan imza istendiğini, açma-kapama ücretleri ve diğer masrafların da vatandaşın yükünü artırdığını söyledi.
“KESİNTİLER ÇİLEYE DÖNÜŞTÜ”
Sürekli yaşanan elektrik kesintileri, yetersiz yatırımlar ve çözülemeyen arızaların vatandaşları mağdur ettiğini dile getiren Türker, hafta sonları yaşanan sorunlarda muhatap bulmanın neredeyse imkânsız olduğunu kaydetti.
“ARTIK HESAP SORULSUN”
Açıklamasının sonunda yetkililere çağrıda bulunan Hüseyin Türker, “Bu millet ödediği faturanın karşılığında kaliteli, güvenilir ve kesintisiz hizmet almayı hak ediyor. Yaşanan mağduriyetlerin son bulmasını, hizmetlerin etkin şekilde denetlenmesini ve sorumluların hesap vermesini istiyoruz.” ifadelerini kullandı.
