Kocaeli Kent Konseyi’nin merakla beklenen kongresi tamamlandı. Kocaeli Ticaret Odası Konferans Salonu’nda gerçekleştirilen seçimde tek aday olan Ceyhun Yalçın, delegelerin desteğiyle Kent Konseyi’nin yeni başkanı seçildi. Kongrede kent vizyonu, ortak akıl ve sivil toplumun rolü ön plana çıktı.
KONGREYE YOĞUN KATILIM OLDU
166 delegenin oy kullanma hakkına sahip olduğu kongreye kamu kurumlarının temsilcileri, sivil toplum kuruluşları ve çok sayıda davetli katıldı. Divan Başkanlığı’nı Prof. Dr. Levent Atalı’nın yaptığı kongrede, Kocaeli’nin farklı kesimlerinden isimler bir araya geldi.
CEYHUN YALÇIN GÖREVİ DEVRALDI
Mevcut Başkan Kadir Çetin’in yeniden aday olmadığı seçimde, Genç Kocaelililer Derneği’nin eski başkanlarından ve Kocaeli Otomobil Sporları Derneği Başkanı Ceyhun Yalçın tek aday olarak yarıştı. Yapılan seçim sonucunda Yalçın, Kocaeli Kent Konseyi’nin yeni dönem başkanı oldu.
“KOCAELİ İÇİN DAHA FAZLA ÇALIŞACAĞIZ”
Başkan seçilmesinin ardından konuşan Yalçın, kendisine duyulan güvenin sorumluluğunu taşıyacağını belirterek, “Sizleri mahcup etmeyeceğiz. Elimizden geldiğinin fazlası kadar çalışacağız. Kocaeli Kent Konseyi olarak kent sorunlarına karşı farkındalık oluşturacağız. Geleceğin Kocaeli’sine katkı sunacak projeler üzerinde duracağız” dedi.
43 KİŞİLİK YÖNETİM ŞEKİLLENDİ
Kongrenin ardından yeni dönemde görev yapacak 43 kişilik yönetim kurulu da belli oldu. Akademisyenlerden sivil toplum temsilcilerine kadar birçok ismin yer aldığı yönetim, önümüzdeki süreçte Kent Konseyi çalışmalarına yön verecek.
Kocaeli Kent Konseyi’nde görev değişimiyle birlikte yeni bir dönem başladı. Başkanlık görevini devralan Ceyhun Yalçın ve ekibinin, kentin ortak aklına katkı sağlayacak projeler ve çalışmalarla ön plana çıkması bekleniyor.
