Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kocaeli’de emekli polislerin yıllardır beklediği proje başladı

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından İzmit Plajyolu’nda emekli polisler için yapılacak lokal binasının inşaatına başlandı. Tesis, emekli emniyet mensuplarının yeni buluşma noktası olacak.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından İzmit Plajyolu’nda emekli polisler için yapılacak

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, emniyet teşkilatına yıllarca hizmet veren emekli polisler için önemli bir projeyi hayata geçiriyor. İzmit Plajyolu mevkiinde yapılacak lokal binasında çalışmalar başladı.

250 METREKARELİK TESİS YÜKSELİYOR

Büyükşehir Belediyesi Tesisler Şube Müdürlüğü’ne bağlı A Takımı ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar kapsamında toplam 250 metrekarelik bir lokal binası inşa ediliyor. Projenin kısa sürede tamamlanarak hizmete açılması hedefleniyor.

SOSYAL YAŞAMA KATKI SUNACAK

Tesiste emekli polislerin bir araya gelerek vakit geçirebileceği oturma alanları, sohbet bölümleri ve çeşitli sosyal etkinliklerin düzenlenebileceği alanlar yer alacak.

POLEM ÜYELERİNE YENİ BULUŞMA NOKTASI

Türkiye Polis Emeklileri Sosyal Yardım Derneği (POLEM) Kocaeli Şubesi üyelerinin kullanacağı tesis, mesleki dayanışmanın güçlenmesine de katkı sağlayacak. Çalışmaları yerinde takip eden POLEM Kocaeli Şube Başkanı Mehmet Kel ve yönetim kurulu üyesi Adnan Öksüz Ali, projeden dolayı Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın’a teşekkür etti.

DAYANIŞMA GÜÇLENECEK

Projenin tamamlanmasıyla birlikte emekli emniyet mensupları hem sosyal faaliyetlerde bulunabilecek hem de eski meslektaşlarıyla bağlarını güçlendirme fırsatı yakalayacak.