Karayolları 1. Bölge Müdürlüğü tarafından yürütülen üstyapı yenileme çalışmaları kapsamında Gebze-Orhangazi-İzmir Otoyolu üzerindeki Muallimköy Kavşağı’nda trafik düzenlemesine gidildi. Çalışmalar nedeniyle Osmangazi Köprüsü yönünden gelen araçların kullandığı önemli bir bağlantı kolu geçici olarak ulaşıma kapatıldı.
KAPANAN GÜZERGÂH BELLİ OLDU
Yetkililerden alınan bilgiye göre, Osmangazi Köprüsü istikametinden gelerek TEM Otoyolu Ankara yönüne bağlantı sağlayan Muallimköy Kavşağı Kol-4, 22 Haziran ile 31 Temmuz 2026 tarihleri arasında araç trafiğine kapatıldı.
Söz konusu uygulamanın, TEM Otoyolu Muallimköy Kavşağı ile Doğu Hereke Kavşağı arasındaki üstyapı iyileştirme ve yenileme çalışmaları kapsamında gerçekleştirildiği belirtildi.
ÇALIŞMALAR 31 TEMMUZ’A KADAR SÜRECEK
Karayolları ekipleri tarafından yürütülen çalışmalar boyunca bölgede gerekli güvenlik önlemlerinin alınacağı ifade edildi. Ayrıca sürücülerin yönlendirilmesi amacıyla onaylı trafik projesine uygun şekilde işaretleme ve bilgilendirme levhaları yerleştirileceği bildirildi.
Çalışmaların tamamlanmasının ardından bağlantı yolunun yeniden trafiğe açılması planlanıyor.
SÜRÜCÜLERE TRAFİK UYARISI
Yetkililer, güzergâhı kullanacak sürücülere dikkatli olmaları çağrısında bulundu. Özellikle bölgede oluşturulan geçici trafik düzenlemelerine uyulması ve alternatif güzergâhların tercih edilmesi istendi.
Kocaeli’de yoğun olarak kullanılan ulaşım noktalarından biri olan Muallimköy Kavşağı’ndaki çalışmaların, trafik akışını zaman zaman etkileyebileceği belirtilirken sürücülerin yolculuk öncesinde güzergâh planlaması yapmaları tavsiye edildi.
