Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kocaeli’de Yediemin Otoparkı doldu taştı! Araçlar çürümeye terk edildi

Kocaeli’de trafikten men edilen ve haciz nedeniyle yediemin otoparkına çekilen yüzlerce araç yıllardır sahipleri tarafından alınmadı. Otopark işletmecisi, yer kalmadığını belirterek araç sahiplerine dikkat çeken bir çağrıda bulundu.

Kocaeli'de trafikten men edilen ve haciz nedeniyle yediemin otoparkına çekilen

Kocaeli’de çeşitli nedenlerle trafikten men edilen ya da haciz işlemi uygulandıktan sonra yediemin otoparkına çekilen yüzlerce araç, yıllardır sahipleri tarafından teslim alınmayınca adeta çürümeye terk edildi. Aralarında 25 yıldır bekleyen araçların da bulunduğu otoparkta yer sıkıntısı yaşanırken, işletmeci yetkililere çözüm çağrısı yaptı.

25 YILDIR BEKLEYEN ARAÇLAR VAR

Yediemin Otoparkı işletmecisi Şehmuz Günaytan, otoparkta yaklaşık 220-230 otomobil, kamyonet ve minibüs ile 500-600 motosiklet bulunduğunu söyledi. Araçların önemli bir bölümünün uzun yıllardır beklediğini belirten Günaytan, özellikle motosikletlerin büyük sorun oluşturduğunu ifade etti.

Günaytan, “Buradaki araçların yaklaşık yüzde 30’u 25 yıldır bekliyor. Gelen araçların çoğu motosiklet. Sahibi ilgilenmeyince burada kalıyor ve zamanla çürüyüp gidiyor” dedi.

“ÜÇÜNE BEŞİNE BAKMADAN TESLİM EDECEĞİZ”

Araç sahiplerine seslenen Günaytan, otopark ücretleri nedeniyle araçlarını almayan vatandaşlara kolaylık sağlayabileceklerini belirtti.

“Eski araç ya da motosikleti olanlar gelsin. Üçüne beşine bakmadan teslim edeceğiz. Yerimiz kalmadı. Araçlar burada bekledikçe hem çürüyor hem de bizim üzerimizde büyük bir sorumluluk oluşturuyor” ifadelerini kullandı.

ÇÖZÜM ÇAĞRISI YAPTI

Yakalamalı ve hacizli araçların yıllarca otoparkta bekletilmemesi gerektiğini dile getiren Günaytan, ilgili kurumların süreci hızlandırmasını istedi. Özellikle motosikletlerde idari cezaların aracın değerini geçtiğini belirten işletmeci, bu nedenle birçok kişinin aracını almaktan vazgeçtiğini söyledi.

Yetkililerin kalıcı bir çözüm üretmesi gerektiğini vurgulayan Günaytan, uzun yıllardır bekleyen araçların hem otopark kapasitesini doldurduğunu hem de işletmeciler için ciddi mağduriyet oluşturduğunu kaydetti.

Kocaeli’deki yediemin otoparklarında yıllardır bekleyen araçlar, hem görüntü kirliliğine neden oluyor hem de çözüm bekleyen önemli bir sorun olarak gündemdeki yerini koruyor.