2026 Dünya Kupası’nda gruptan çıkamayarak turnuvaya erken veda eden A Milli Futbol Takımı’nın Kocaeli Gölcüklü yıldızı Kerem Aktürkoğlu, yaşanan hayal kırıklığının ardından açıklamalarda bulundu.
“ÇOK ÜZGÜNÜZ”
Dünya Kupası’na büyük hedeflerle gittiklerini belirten Kerem Aktürkoğlu, yaşanan başarısızlığın kendilerini derinden üzdüğünü söyledi.
Milli futbolcu, “Üzgünüz, çok üzgünüz. Milletimizin de ne kadar büyük bir üzüntü yaşadığının tamamen farkındayız. Dünya Kupası’na çok büyük hayallerle gitmiştik. Bu fırsatı 24 yıl bekledik ancak maalesef başaramadık.” ifadelerini kullandı.
“ELEŞTİRİLERDEN DERS ÇIKARACAĞIZ”
Turnuva sonrasında gelen eleştirileri de değerlendiren Aktürkoğlu, başarılı olduklarında alkışlandıkları gibi başarısız olduklarında da eleştirilmelerinin doğal olduğunu belirtti.
Milli oyuncu, bu süreçten gerekli dersleri çıkararak yollarına devam edeceklerini ifade etti.
“HAKKINIZI HELAL EDİN”
Açıklamasının sonunda tüm Türkiye’ye seslenen Gölcüklü futbolcu, “Kendi adıma ülkemizden ve büyük milletimizden, onlara hak ettikleri sevinci yaşatamadığımız için içtenlikle özür diliyorum. Hakkınızı helal edin.” diyerek sözlerini tamamladı.
