Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kocaeli’nin o ilçesine 17 yeni fabrika geliyor!

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’nde 17 firmanın ruhsat aşamasına geldiğini açıkladı. Yer teslimleri tamamlanan tesislerin 2029’da tam kapasite faaliyete geçmesi hedefleniyor.

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’nde

Kandıra Belediye Başkanı Erol Ölmez, Namazgah Kültür Merkezi’nde düzenlenen programda ilçede hayata geçirilen ve planlanan projeleri anlattı. Ölmez, Kandıra Gıda İhtisas Organize Sanayi Bölgesi’nde önemli bir aşamaya gelindiğini belirterek 17 fabrikanın ruhsat sürecinde olduğunu duyurdu.

YER TESLİMLERİ TAMAMLANDI

Gıda OSB’de ilk fabrikanın 2024 yılında faaliyete geçtiğini hatırlatan Ölmez, yeni yatırımlar için yer teslimlerinin yapıldığını söyledi. Ölmez, “Bu yıl aldığımız teknik bilgilere göre 17 fabrika ruhsat aşamasında. Yer teslimleri yapıldı. 2029 yılında bölgenin tamamen aktif hale gelmesini bekliyoruz” dedi.

İSTİHDAMA KATKI SAĞLAYACAK

Organize Sanayi Bölgesi’nin Kandıra ekonomisine ve istihdama önemli katkı sunduğunu ifade eden Ölmez, mevcut fabrikada çalışanların büyük bölümünün Kandıralılardan oluştuğunu belirtti.

GIDA OSB FİRMALARI GÜREŞLERE DAVETLİ

Ölmez ayrıca, bu yıl düzenlenecek Namazgah Yağlı Güreşleri’ne Gıda OSB’de yatırım yapan firmaların da davet edileceğini açıkladı. Geçen yılki organizasyonun büyük ilgi gördüğünü belirten Ölmez, bu yıl da kapsamlı bir etkinlik planladıklarını söyledi.