Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kocaeli’ye dev sosyal yaşam kompleksi

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından eski İnterteks Fuar Alanı’nda inşa edilen Sosyal Yaşam Merkezi’nde çelik konstrüksiyon çalışmaları tamamlandı. Dev kompleks, tamamlandığında kentin sosyal yaşamının yeni merkezi olacak.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi tarafından eski İnterteks Fuar Alanı’nda inşa edilen

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi’nin eski İnterteks Fuar Alanı’nda hayata geçirdiği Kocaeli Sosyal Yaşam Merkezi projesinde önemli bir eşik daha aşıldı. Projede yer alan yapıların çelik konstrüksiyon imalatları tamamlanırken, inşaat çalışmaları hız kazandı.

3 BİN TONLUK ÇELİK MONTAJ TAMAMLANDI

Konservatuvar, girişimcilik merkezi, gastronomi ve dil akademisi binaları ile nizamiye yapılarında toplam 3 bin tonluk çelik konstrüksiyon montajı tamamlandı. Taşıyıcı sistemlerin bitirilmesiyle birlikte projenin yeni aşamasına geçildi.

“SOSYAL YAŞAMIN KALBİ BURADA ATACAK”

Çalışmaları yerinde inceleyen Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı Tahir Büyükakın, merkezin tamamlandığında her yaş grubuna hitap edeceğini belirterek, “Kocaeli’de her kesime hitap edecek önemli bir projeyi hayata geçiriyoruz. Kentimizin sosyal yaşamının kalbi burada atacak” dedi.

DEV KOMPLEKS OLARAK TASARLANDI

Yaklaşık 17 bin 390 metrekare kapalı alana sahip olacak merkezde;

  • Konservatuvar
  • Dil Akademisi
  • Kütüphane
  • Gastronomi atölyeleri
  • Doğal yaşam müzesi
  • Dijital yayın stüdyoları
  • Girişimcilik merkezi
  • Sivil toplum merkezi

yer alacak.

Ayrıca 208 kişilik çok amaçlı salon, sinema ve etkinlik alanları da vatandaşların kullanımına sunulacak.

BÖLGENİN ÇEHRESİ DEĞİŞİYOR

Başkan Büyükakın, merkezin çevresindeki İzmit Gonca Engelsiz Yaşam Merkezi, Anne Şehir Yaşam Merkezi ve Vinsan Spor Tesisleri ile birlikte büyük bir yaşam alanı oluşturacağını belirterek, bölgenin Kocaeli’nin yeni cazibe merkezi haline geleceğini ifade etti.