Martı’nın TAG uygulamasına ilişkin davanın 7’nci duruşması İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi’nde görüldü. İstanbul ve çeşitli illerdeki taksici odaları ile sektör temsilcilerinin açtığı davada mahkeme heyeti, davanın kısmen kabulüne, kısmen reddine karar verdi.
Dava sürecinde İstanbul Otomobilciler Esnaf Odası başta olmak üzere çok sayıda oda, kooperatif ve dernek davacı taraf olarak yer aldı.
TEDBİR TALEBİ REDDEDİLDİ
Kararın ardından açıklama yapan Martı TAG Kurucusu ve İzmitli girişimci Oğuz Alper Öktem, uygulamanın kapatılmasına yönelik tedbir talebinin mahkeme tarafından reddedildiğini belirtti.
Öktem, daha önce verilen benzer bir kararın İstinaf Mahkemesi tarafından kaldırıldığını hatırlatarak, son kararın da üst mahkemeye taşınacağını söyledi.
“HAKLILIĞIMIZ YENİDEN TESCİLLENECEK”
Sürecin hukuki zeminde devam edeceğini ifade eden Öktem, “2024 yılında verilen benzer karar İstinaf Mahkemesi tarafından hatalı bulunarak kaldırılmıştı. Bu kararı da yeniden İstinaf Mahkemesi’nin değerlendirmesine sunacağız. Hukuki sürece inancımız tam. Haklılığımızın bir kez daha tescilleneceğine inanıyoruz” dedi.
SÜREÇ DEVAM EDECEK
Kamuoyunu gelişmeler hakkında bilgilendirmeyi sürdüreceklerini belirten Öktem, kendilerine destek veren TAG kullanıcılarına teşekkür etti. Dosyanın önümüzdeki süreçte İstinaf Mahkemesi tarafından yeniden değerlendirileceği öğrenildi.
