Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
Sosyal Medya

Kocaelispor’da gözler borçlarda! Transfer yasağı kalkacak mı?

Kocaelispor yönetimi, yaklaşık 300 milyon TL’lik mali yükü çözerek hem transfer yasağını kaldırmak hem de TFF’den ulusal lisans almak için çalışmalarını sürdürüyor. SGK borçlarının yapılandırılması ve futbolcu alacaklarının ödenmesiyle yeni transferlerin resmiyet kazanması hedefleniyor.

Kocaelispor yönetimi, yaklaşık 300 milyon TL’lik mali yükü çözerek hem

Kocaelispor, yeni sezon öncesinde mali yapısını güçlendirmek için yoğun mesai harcıyor. Yönetim, SGK borçlarının yeniden yapılandırılması ve geçmiş dönemden kalan futbolcu alacaklarının kapatılmasıyla birlikte kulübün önündeki engelleri kaldırmayı amaçlıyor.

300 MİLYON TL’LİK YÜK GÜNDEMDE

Kulübün yaklaşık 300 milyon TL seviyesindeki SGK borcu için Resmi Gazete’de yayımlanması beklenen faiz düzenlemesi takip ediliyor. Düzenlemenin yürürlüğe girmesiyle daha avantajlı şartlarda yapılandırma başvurusu yapılması planlanıyor.

TRANSFER YASAĞININ KALDIRILMASI HEDEFLENİYOR

Öte yandan transfer yasağına neden olan eski futbolcu alacaklarının ödenebilmesi için yaklaşık 200 milyon TL kaynak oluşturulması hedefleniyor. Bu kaynağın loca, kombine ve sponsorluk gelirleriyle karşılanması bekleniyor.

GÖZLER YENİ İMZALARDA

Mali sürecin tamamlanmasının ardından Türkiye Futbol Federasyonu nezdindeki transfer engelinin kaldırılması ve yeşil-siyahlı ekibin yeni transferleri resmiyete dökmesi bekleniyor. Yönetimin, kadroya katılan isimlerin lisans işlemlerini kısa süre içinde tamamlamayı hedeflediği ifade ediliyor.